A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
`

У корецькому ЦНАПі надають майже сто адміністративних послуг

Дата: 07.07.2020 15:15
Кількість переглядів: 780

Про стан надання адміністративних послуг населенню звітувала директор центру – адміністратор центру надання адміністративних послуг Ганна Рой на засіданні колегії райдержадміністрації, яке  відбулося 3 липня. Чергове засідання колегії провів голова РДА Олександр Зайчук. У зв’язку із введенням карантинних заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу у ньому брали участь лише члени колегії та доповідачі.

Як розповіла Ганна Василівна, центр надання адміністративних послуг є структурним підрозділом райдержадміністрації, який функціонує з грудня 2013 року. Відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 11.03.2019  № 41 «Про перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Корецької районної державної адміністрації», кількість адміністративних послуг збільшено з 53 до 90, 11з яких можна отримати через онлайн сервіс, скориставшись Єдиним державним порталом адміністративних послуг або порталом державних послуг «Дія» (здійснити реєстрацію бізнесу, громадської організації, отримати адміністративні послуги із земельних питань, інформації, виписки, витяги, довідки з реєстрів, тощо).             

 До центру можна звернутися за наступними послугами: отримати будівельний паспорт, посвідчення багатодітної сім’ї, документи із землеустрою, дозвільної системи, включаючи питання протипожежної та санітарної безпеки суб’єктів господарювання, інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, витяг з Державного земельного кадастру, витяг про нормативно грошову оцінку земельної ділянки, довідку форми 6-зем, здійснити державну реєстрацію, зміни в установчих документах громадського об’єднання, юридичної особи та  фізичної особи – підприємця тощо.

Новими є послуги: дозвіл на розміщення зовнішньої реклами, дозвіл на роботу з радіоактивними речовинами й іншими джерелами іонізуючого випромінювання (в установах), державна реєстрація статуту територіальної громади, державна реєстрація народження, державна реєстрація розірвання шлюбу, державна реєстрація (перереєстрація) транспортних засобів, у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта), обмін старого посвідчення водія на нове у зв’язку із втратою чи викраденням. Впровадження нових послуг здійснюватиметься поступово. З повним переліком послуг, що надаються через центр, можна ознайомитись на вебсайті Корецької РДА в рубриці «Адміністративні послуги».

Станом на  1 червня 2020 через центр надано 2636 адміністративних послуг, – зазначила директорка ЦНАПу. – З них: 2 послуги дозвільного характеру, 1898 – відділу у Корецькому районі Головного управління Держгеокадастру у Рівненської області, 590  – реєстрація права власності на нерухоме майно, 131 – управління соціального захисту населення райдержадміністрації, 13 – відділу житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури,  інфраструктури та захисту довкілля райдержадміністрації та 2 – реєстрація, зміни до установчих документів громадського об’єднання. Найбільш популярними послугами для населення і представників бізнесу є послуги у сфері земельних відносин та послуги з реєстрації права власності на нерухоме майно.

1951 послуга надана на безоплатній основі та 685 послуг за  сплату адміністративного збору.  Загальний обсяг надходжень до місцевих бюджетів близько 110 тис. грн. (60 тис. грн надійшло до міського бюджету, за надання відомостей з Державного земельного кадастру та 50 тис. грн до районного бюджету, за державну реєстрацію права власності на нерухоме майно). Також у центрі надали близько 2 тис. консультацій та 938 супутніх послуг.


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Зворотній зв'язок

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування